Bat-batean, erakustaldia eten egin da, pantaila beltz, eta Volkswagen galdezka: «Zer jolas da hau?»
Volkswagen berak eman digu erantzuna ere. Musika eten, eta enpresa alemanaren modelo berri bat sartu da pantailan abanteran, goma-hotsean, motorra orroka. Lehengo musika bera itzuli da, indartsuago orain: «Bizitza zoroa da, zoroa, zoroa…» Berriro ere, autogintzako publizitatea jolasa gidatzearekin lotzen. Konpainia guztiek egiten dute.
Zalantzak uxatzen ditu Hondak: «Hibridoez zenekien guztia aldatu egiten da azeleragailua zapaltzean». «Bizitza zoroa da, zoroa, zoroa, haren errealitate zoroarekin…».
Hala dio Audik hurrengo iragarkian: «Egia da, bizitza ez da zain egoten». Publizitateak eragiten dituen hildakoak ere ez.
Koldo Campos Sagaseta
Aitor Arruti Rezabal